Strona portalu http://wiara.pl strona pomocy technicznej

Poniżej znajdą Państwo linki do problemów z jakimi najcześciej borykają się nasi użytkownicy. Mamy nadzieję że pomogą one Państwu w rozwiązaniu problemów z jakimi się stykacie podczas korzystania z naszych usług.


Poczta FAQ - Konfiguracja Outlook Express - Forum Dyskusyje FAQ


Pytanie: Założylem sobie konto, konto nie działa, co robić?
Odpowiedź:
Poczekać, o ile wypełnili Państwo prawidłowo formularz rejestracyjny to na podany przez Państwa adres nadejdzie mail informujący o założeniu konta, wraz z informacją co robić dalej.

Pytanie: Jak długo mam czekać?
Odpowiedź: Odpowiedź zawarta jest w regulaminie punkt 2, paragraf 1, ale zazwyczaj staramy się zakładać konta tak szybko jak jest to możliwe.

Pytanie: Czekam już tydzień i nic...
Odpowiedź:
Najczęstszą przyczyną takiej zwłoki jest brak kompletnych informacji wymaganych do założenia konta. Dlatego prosimy o podanie innego adresu e-mail w formularzu, co pozwoli nam na skontaktowanie się z Państwem i wyjaśnienie przyczyny zwłoki w założeniu konta.

Pytanie: Dlaczego nie mam konta działającego od razu tak jak u innych operatorów?
Odpowiedź: Naszym celem jest nawiązanie żywej więzi pomiędzy użytkownikiem a operatororem, dlatego też każdą prośbę o nowe konto traktujemy indywidualnie i dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo maksymalnie zadowoleni z naszych usług.

Pytanie: Mogę wysyłać pocztę poprzez stronę http://poczta.wiara.pl, ale nie mogę z programu pocztowego, co robie źle?
Odpowiedź: W celu zapewnienia ochrony przed nieautoryzowanym dostępem do Państwa konta i prób wysyłania przez niego "spamu" nasze serwery pocztowe wyposażone zostały w mechanizm uwierzytelniania użytkownika. Dzięki takiemu rozwiązaniu, nikt kto nie dokona autoryzacji (poda prawidłowego loginu i hasła) nie będzie mogł wysłać poczty z Państwa konta. Opis szczegółowej konfiguracji programu pocztowego jest zawarty na stronie poświęconej konfiguracji Outlook Express.

Pytanie: Jak mogę zmienić hasło?
Odpowiedź: Poprzez stronę http://poczta.wiara.pl, po poprawnym zalogowaniu proszę wybrać przycisk Preferencje, a następnie zmiana hasła (czerwony link).

Pytanie: Czy na serwerach istnieje ochrona antywirusowa?
Odpowiedź: Tak, na naszych serwerach jest uruchomiony program antywirusowy skanujący całą pocztę zarówno wychodzącą jak i przychodzącą pod kątem obecności wirusów. Bazy aktualizowane są kilka razy dziennie w celu minimalizacji ryzyka zarażenia wirusami.