Poniżej znajdą Państwo linki do problemów z jakimi najcześciej borykają się nasi użytkownicy. Mamy nadzieję że pomogą one Państwu w rozwiązaniu problemów z jakimi się stykacie podczas korzystania z naszych usług.
Pytanie:
Założylem sobie konto, konto nie działa, co robić?
Odpowiedź: Poczekać, o ile wypełnili Państwo prawidłowo formularz rejestracyjny
to na podany przez Państwa adres nadejdzie mail informujący o założeniu konta,
wraz z informacją co robić dalej.
Pytanie: Jak
długo mam czekać?
Odpowiedź: Odpowiedź zawarta jest w regulaminie
punkt 2, paragraf 1, ale zazwyczaj staramy się zakładać konta tak szybko
jak jest to możliwe.
Pytanie: Czekam
już tydzień i nic...
Odpowiedź: Najczęstszą przyczyną takiej zwłoki jest brak kompletnych
informacji wymaganych do założenia konta. Dlatego prosimy o podanie innego adresu
e-mail w formularzu, co pozwoli nam na skontaktowanie się z Państwem i wyjaśnienie
przyczyny zwłoki w założeniu konta.
Pytanie: Dlaczego
nie mam konta działającego od razu tak jak u innych operatorów?
Odpowiedź: Naszym celem jest nawiązanie żywej więzi
pomiędzy użytkownikiem a operatororem, dlatego też każdą prośbę o nowe konto
traktujemy indywidualnie i dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo maksymalnie
zadowoleni z naszych usług.
Pytanie: Mogę
wysyłać pocztę poprzez stronę http://poczta.wiara.pl,
ale nie mogę z programu pocztowego, co robie źle?
Odpowiedź: W celu zapewnienia ochrony przed nieautoryzowanym
dostępem do Państwa konta i prób wysyłania przez niego "spamu" nasze
serwery pocztowe wyposażone zostały w mechanizm uwierzytelniania użytkownika.
Dzięki takiemu rozwiązaniu, nikt kto nie dokona autoryzacji (poda prawidłowego
loginu i hasła) nie będzie mogł wysłać poczty z Państwa konta. Opis szczegółowej
konfiguracji programu pocztowego jest zawarty na stronie
poświęconej konfiguracji Outlook Express.
Pytanie: Jak
mogę zmienić hasło?
Odpowiedź: Poprzez stronę http://poczta.wiara.pl,
po poprawnym zalogowaniu proszę wybrać przycisk Preferencje,
a następnie zmiana hasła (czerwony link).
Pytanie: Czy na serwerach istnieje ochrona
antywirusowa?
Odpowiedź: Tak, na naszych serwerach jest uruchomiony
program antywirusowy skanujący całą pocztę zarówno wychodzącą jak i przychodzącą
pod kątem obecności wirusów. Bazy aktualizowane są kilka razy dziennie w celu
minimalizacji ryzyka zarażenia wirusami.